Politika kvaliteta

POLITIKA INTEGRISANOG MENAD┼ŻMENT SISTEMA Ecotrade BG

Vizija

Kupci: Osnovna odgovornost EcotradeBG su zdravstvene ustanove koje koriste usluge EcotradeBG. Prilikom zadovoljavanja njihovih potreba sve ┼íto se radi mora biti visokog kvaliteta, po primerenoj ceni i brzoj usluzi. EcotradeBG mora da omogu─çi dobavlja─Źima i distributerima da ostvare odgovaraju─çi profit.

Zaposleni: EcotradeBG ima odgovornost prema svojim zaposlenima. EcotradeBG mora da po┼ítuje njihovu li─Źnost, porodicu i prepoznaje njihove zasluge. Zaposleni treba da se ose─çaju slobodnim da daju predloge i kritike, a EcotradeBG┬á da razvija njihovu kreativnost i vrednuje njihove zasluge .

Okru┼żenje: EcotradeBG ima odgovornost prema zajednici u kojoj ┼żivi i radi. Svi zaposleni EcotradeBG mora da podr┼żavaju dobar i predan rad kao i humanitarni rad i da po┼ítuju zakonsku regulativu na svim nivoima dr┼żavne uprave. EcotradeBG mora da aktivno u─Źestvuje u razvoju lokalne sredine u delu privrede,zdravstva, obrazovanja, stambene politike i za┼ítite ┼żivotne sredine.

Vlasnici: EcotradeBG ima odgovornost prema vlasnicima. Posao mora da donosi profit. EcotradeBG mora da eksperimenti┼íe sa novim idejama. Istra┼żivanje tr┼żi┼íta i novih metoda usluga mora biti kontinuirano radi uvo─Ĺenja novih proizvoda, obezbe─Ĺivanja novih usluga i osavremenjivanja opreme. Unutra┼ínje rezerve svih resursa treba┬á koristiti tako da se gre┼íke svedu na najmanju meru, a ukoliko do njih do─Ĺe treba ih sankcionisati.

Misija

Svrha postojanja EcotradeBG je snabdevanje doma─çih zdravstvenih ustanova i veledrogerija, odnosno na┼íih kupaca ┼íirokim asortimanom savremenog potro┼ínog medicinskog materiala i opreme. Izvori snabdevanja EcotradeBG su renomirani svetski i doma─çi proizvo─Ĺa─Źi. EcotradeBG pru┼ża usluge koje su vi┼íeg kvaliteta u odnosu na druge organizacije u okru┼żenju, omogu─çavaju─çi na taj na─Źin svojim korisnicima da budu lideri u svojoj bran┼íi.

Politika integrisanog menad┼żment sistema

Politika integrisanog menad┼żment sistema EcotradeBG je zasnovana na slede─çim principima:

┬á1. Usluge potpuno zadovoljavaju zahteve zakona, standarda i o─Źekivanja kupaca.

 2. Vrhunski kvalitet se realizuje uz istovremeno:

  • o─Źuvanje ┼żivotne sredine, za┼ítite zdravlja i bezbednosti na radu,
  • sni┼żenje tro┼íkova,
  • pove─çanje efektivnosti, efikasnosti, produktivnosti i profita,
  • po┼ítovanje svih zainteresovanih strana.

┬á3. Integrisani menad┼żement sistem je zadatak i odgovornost rukovodilaca svih nivoa i svakog zaposlenog.

┬á4. Timski rad rukovodilaca obezbe─Ĺuje besprekorno odvijanje svih poslovnih procesa.

 5. Planiranje, preventiva i poboljšavanja su prepoznatljiv stil rada u organizaciji.

┬á6. Ko prestaje da bude bolji, prestaje da bude dobar, sa nama ste uvek korak ispred ÔÇô je izreka koja je osnov u realizaciji radnih aktivnosti svakog ─Źlana kolektiva.

┬á7. Uskla─Ĺen odr┼żiv razvoj, za┼ítita ─Źovekove okoline, ┼ítednja prirodnih resursa, bezbednost i za┼ítita zdravlja u toku rada predstavljaju obavezu rukovodstva i svih zaposlenih.

┬á8. Klima saradnje, poverenja i pripadnost organizaciji se zasniva na uklju─Źivanju zaposlenih u kreiranje i pobolj┼íavanje poslovnih procesa, usluga i proizvoda i konsultacijama u vezi bezbednosti i zdravlja na radu.

┬á9. Sprovo─Ĺenje ove politike i dostizanje nove organizacione kulture i kompetentnosti se podr┼żava odgovaraju─çim programima obrazovanja, obuke i motivacije svih zaposlenih.

10. Ne ograni─Źavati se samo na primenu zahteva standarda ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, ve─ç primenjivati ÔÇťDynamic QualityÔÇŁ:

1. Predvideti ÔÇô delovati preventivno

2. Analizirati ÔÇô identifikovati nedostatke u poslovnim procesima

3. Ispraviti ÔÇô unaprediti poslovne procese┬á i reagovati brzo i efikasno.

U Nišu, 25.07.2021.

Vlasnik ÔÇô direktor

Miloje Brankovi─ç